GLAD PÅSK!!

GLAD PÅSK GLAD PÅSK GLAD PÅSK GLAD PÅSK GLAD PÅSK GLAD PÅSK :D



God morgon!!

Härligt med påsk :) inte lika härligt med snön o temperaturen burrrr!!

Men som djuräger hoppas man nu att de fruktansvärda fästingarna redan krypit ur
sina bon o förhoppningsvis dör nu :)

Nej nu till någon roligare :)

Jag gillar verkligen högtider, man kan bara njuta o ha det bra mest hela tiden :)
man umgås med släkt o vänner o äter gott... HÄRLIGT!!


Så här har det sett ut hos oss de flesta kvällar denna vecka :)
Vin, godis o tända ljus :)


Jag pyntar inte mycket till påsk, men jag byter duk på bordet i
köket o vardagsrumet, byter servetter, tar fram ett fint påskägg
som jag fyller med godis o så några kycklingar..



Detta är det nyaste pyntet :)
(Gjorda av min älskade mamma :) två virkade tuppar, som jag
satt på äggkoppar o sen har står på vardagsrumsbordet :)


Denna höna har vart med ganska länge och jag älskar den :)
(Har även en orange höna som man kan ha saker i men den står framme
året runt så den räknar jag inte som påskpynt :D)


Mina påsk fina naglar :)
(har målat dem med vanligt nagellack o sen strött glitter på dem :)


Älskar verkligen glittret från you do :) man kan använda det till allt :)

Har även hunnit med o gjort en LO till min mors 50års album

Ville göra en stilren LO då jag tycker bilden säger allt :) hehe..


Sist men inte minst :)

Jag o findus myser efter färden till blåkulla ;) haha

HA NU EN UNDERBAR PÅSK ALLA :)

Över o Ut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0