Lite av varje :)

Tjenis!!

Har hunnit med ganska mycket denna vecka fast den kantats av halsont o trötthet,
har inte kännt mig sjuk men haft ont i halsen tittsomtätt och vart trött H-E-L-A tiden :S
inte roligt!! Men men bara att bita ihop o fortsätta leva ;) hehe.

Dels har jag hunnnit plantera om mina plantor :)


Pelargoner o tagetes!!


Tagetes o fuchsior


Panséer o petunier
(ursäkta om stavningen är galen)


Och så min gula "årets pelargon"

Har även hunnit med att göra ett kort :)


Ett blått "Grattiskort" med mina fina "cupcake"stämplar :)








Älskar verkligen muffinsarna :)


Gillar ni när det är "samma" färg på hela kortet??

Övriga bilder (och lite info) från veckan :)


Sally o min nya favorit plats på verandan (som jag också
hunnit med o städa denna vecka)

Tack snälla Gullan för de underbart fina korgstolarna :) <3


Sally (och katterna) älskar stolarna :)


Och när båda stolarna är upptagna sitter sally gärna i knät hahaha!!!

Har laddat ner en ny app till telefonen som gör att man kan "fixa" sina bilder.
Man kan sätta ditt effekter, rammar och hur mycket mer som helst :)


Mina ny målade naglar (eller nagellack o glitter) fick en
sliten ram runt sig :)


Samma bild fast med "bling" på nagellacket och en lila krumelur
upptill :)


Egobild ;)
Men ganska cool o dem färgerna jag verkligen gillar :)

Detta var allt för denna gång :)
Nu måste jag gå ut o gå med vilddjuret tror hon är skitnödig
för hon fiser heeela tiden, urk!!

Bloggar snart igen :)

Över o ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0