God fortsättning på JULEN!

Hej!
 
Hoppas ni hade en trevlig julafton?? Det hade verkligen jag :D det blir roligare med
jul när det finns barn med :)
 
Här kommer några bilder från min jul :)
 
Den började redan på lördagen då vi klädde granen o slog in paketen :)
 
:)
 
Sen på söndagen njöt vi bara av livet o på kvällen for vi till en go vän som
fyllde år :) där väntade julpizza o tårta :D
 
och kolla detta är deras gran i vardagsrummet ;)
( P står precis framför och P är ca 180 cm lång)
Men har man 90 kvadratmmeter stort vardagsrum så kan man ju ha en
väldigt stooor gran (som inte ser så stor ut i det stora rummet :P hehe)
 
vi kolla lite på film o sen åkte vi hem o sov :)
 
På julaftons morgon var det dags för stallfrukost :) en tradition som funits ca 16 år
och jag har vart med 5 år :)
 
Vi träffas och äter frukost i stallet med skinkmacka, gröt o glögg :)
Vi sjunger julsånger, umgås och har en liten tävling, i år var det kinderäggrace,
allstå vem kunde bygga ihop sin sak i kinderägget snabbast ;D
 
Hästarna vill så klart också ha gott att äta :)
 
Sen for vi till min bror o hans sambo o världensbästa brorsdotter
och firade resten av julen :D
 
 
Min stilige man <3
 
Godisbordet :)
 
Julbordet :)
 
JULMATEN :D
 
Och så här glad kan man bli när man får reda på att det blir
GÄÄÄÄÄDÄÄÄÄ (grädde) till efterrätt :)
 
Lycklig liten tjej :)
 
Sen var det dags för tomten att komma :)
 
Många julklappar som delades ut :)
 
Och sen var det dags att leka med det man fått :)
Julen blir verkligen speciell när man har barn omkring sig <3
 
 
Och vad underbart det är att vakna upp dagen efter jul, granen lyser, sängen är varm
och manen ligger bredvid o snusar :) livet är UNDERBART!!
 
Nu tänkte jag visa det sista julkortet jag gjorde :)
 
Det var till en julgrupp som skulle ges till rekorn på friskolan jag
vikar på :)
 
Tycker kortet blev väldigt juligt o fint :)
 
:)
 
Detta var min jul i bilder :)
Tack alla som vart med och gjort julen sååå UNDERBAR!!
 
God fortsättning till mina fina läsare också :D
 
Över o Ut!!
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Vilka härliga bilder.Håller med om att när det är barn med så blir det så härligt. Tack än en gång för julklapparna. Puss o Kram

Svar: Taack själva :) puss o kram <3
Erika S

2012-12-26 @ 19:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0