Söndag igen!!

God morgon :)

Oj vad tiden går fort men i fredags jobbade jag sista dagen så nu kan
jag återgå till min vardag fylld med pyssel, sallygumman, träning o att
inte göra någonting ;) hehe....

Vilket väder vi fått, fast jag tycker det är härligt, det är så här vintern ska vara
kall o egentligen mycket snö men det lilla som finns får räcka :)

Igår var vi på isen heeela dagen, det var så roligt :) Vi åkte bil o fyrhjuling på en
bana, åkte pulka o tefat efter fyrhjulingarna o grillade så klart korv :D


Underbart med sol :) :)

Vinter så låååångt ögat ser!!

Sally var lycklig :)
(hon var med en stund, men sen blev det kallt om tassar o rumpa så då
fick hon åka hem till farmor o farfar)

Snö på nosen!!

Jag i full stridsmundering, bered på att åka i fullfart på pulkan (for bara av
två gånger, eller var det tre?? hehe)

Jag utan stridsmunderingen!!

Pulkan!!

Tefaten!!

Ena fyrhjulingen (PONTUS den behöver tvättas)

Fullfart!!!

Det blev lite snömoln när de tog kurvan lite för långt ut!! ;) hehe

Den underbara elden!!
(behövdes efter ett åk bakom fyrhjulingen, o god korv blev det också)

Som sagt det var en underbar dag med högfart, sol o kyla...

Hörs snart igen!!

Puss O Kram <3

Kommentarer
Postat av: mamma

vilka härliga vinterbilder o sallybilder

puss o kram

2012-02-05 @ 11:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0