Dagens!!!

Hej på er!!

Idag tänte jag visa lite pyssel jag gjort av sakerna jag fick ifrån you do :)

Jag gjorde två valentinskort, är verkligen ingen som firar alla dessa dagar som
finns nu, tycker enbart det är ett sätt för affärerna att tjäna en massa pengar, jag tycker
man ska fira det man vill, när man vill, men inte med att köpa en massa saker ;)



Första kortet!!
(allt från you do, både från min vinst och från eget sen tidigare)
Jag har embosslat texten, klistrat på lite blommor o sen gjort tre hjärtan
i dubbelhäftande "tejp" fast på ark (vad det nu heter?!) o sen strött på
glitter..

Älskar "metall" blommorna!!



Andra kortet!!
(också allt från you do)
Här har jag skissat ett hjärtat, o sent använt den underbara tejpen (washi tejp, tror jag det
stavas) o "fyllt" hjärtat med o sen skrivit texten med lim o strött på
glitter innan limmet torkat!! Super lätt!!



Fick även med oranga blommor (och om ni inte förstått det än så är min favorit
färg orange ;) hehe ) så gjorde en liten egobild ;) men det ända jag tänker
på när jag ser detta alster är hur låååångt hår jag hade......

Texten är skriven med glitterlim!!



Super fina blommor!!!

O sen måste jag ju bara visa mina absoluta favoriter från min vinst, det
är dem super söta små glitter burkarna (jag fick 10! olika färger :D)
som jag använt till hjärtana på första kortet o texten på andra kortet..
o de är sååå bra....





Detta var fyra av mina 10 färger, jag fick blå, turkos, grön, lila, rosa, guld
silver, röd, mörkgrön, vitt.. sååå lycklig :)

Nehe, dags att sova snart då klockan ringer 04.15 imorgon :S

Puss o Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0