God morgon!!

God morgon!!

Skulle egentligen ha visat min första sida i årsboken nu, men blev inte riktikt
klar (nöjd) med det jag jag gjorde igår så ska fixa med den lite till
idag. Men kan visa hur den ser ut innnan jag börja med den. Tänkte även visa
en förvaring jag fixade igår..
Med nöje!!


Framsidan o baksidan är från när jag gick i skolan (närmare bestämmt i 6-årsgruppen!?)
Fram o baksidan satt på en "pärm" där alla mina teckningar var samlade,
jag tycket dem var fina o det finns ju ingen mening i att dem bra ligger i en karton på
vinden utan det är bätte jag får använding utav dem. Jag kommer inte riktigt
ihåg hur de gjorde papprena men man fick välja vilka färger man ville ha
sedan dropade dem i färgen i något sorts bad där man sedan stoppa ner pappret
o så blev det som det blev. Någon som vet vad det kallas?? Eller hur man gör??

Baksidan

Insidan

Mitt första uppslag innan jag började pyssla med det!!

Här kommer en ide om hur man kan förvara sina band som ofta (kanske) ligger o
dräller någonnstans i en stor knut bara.. Jag använder någon sorts förvaringsbox,
som egentligen ska vara till garaget, för typ muttrar, skruvar mm. men P hade ingen
nytta för den så jag fick den :D

Som ni ser är det en massa olika fack där man kan sortera  i färger, mönster osv.
Jag har sorterat efter mestadels färg men även lite efter material o mönster.. Ett mycket
bra sett att sortera på då mina band tidigare låg i två (för små) lådor o det gjorde att
jag väldigt sällan använde mig utav band till mina alster... Men nu ska dem användas mer!!

Puss o kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0