Söndag!!

God morgon vänner!!

Usch vad dålig jag har varit på att uppdaterat den här veckan Sorry!!

Denna har bjudit på mycket blandad kompott, jag har fått jobbat hela dagar
måndag, tisdag o onsdag(alltså 05.45-15.00) o till 12 torsdag fredag.

Det har verkligen inte blivit mycket till träning den här veckan då det inte
blev någon gympa på måndagen pga
sjuk ledare o i tordag så var det äntligen dags för core, men satt vid dator o kolla
runt lite innan jag skulle laga mat o det sluta med att jag vaknade med
datorn i knät o nackspärr 3 timmar senare, så jag hann inte till coren, j*vla skit!!!
Men men den här veckan tar jag nya tag :)

Igår var vi ut på isen o Sally bara älskade det!!! Hon for som en galning överallt :)
Sen var vi på en underbart rolig 30års fest (kommer bilder senare)
det bjöds på god mat o dryck hela kvällen, det var trevliga människor o det blev
många skratt!! :)

Tack o grattis Maria!!

Nej nu ska jag klä på mig o gå ut på en promenad med Sally
(så jag får lite motion) hehe ;)
Sen blir det valpkurs men vi är osäkra om kan ta med Sallygumman (kan
vara löpning på gång) men vi får se!!

Hörs senare!!

Puss o Kram <3



Kommentarer
Postat av: mamma

Va härligt att det gick bra med Sally på isen hoppas det blev lika bra med fiskelyckan. puss o kram

2012-01-29 @ 17:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0