Första "sommar" helgen

Måndag igen!

Och min rygg är helt fucked up!!!!!!
Så något jobb blev det inte denna vecka, skit också!!! men men ska ju jobba hela sommaren
så får väl hoppas det går bra då :)

Men nu till något trevligare :) Denna helg var ju enligt kalendern första sommarhelgen
men om man kolla på termometern i lördags 4 grader, burrrr så kan man inte riktigt
tro det. Men vi var bjuda på en sommarfest :)


Och pga vädret var vi maskinhallen :) det var kallt men vi blev iallafall inte blöta ;)


Alla var varmt klädda o de flesta hade även en filt runt benen eller axlarna :)


O med tända ljus o en fin duk fick man lite sommarkänslor ändå :)


Och när vi bara var några stycken kvar förflytta vi oss in till uterummet
där det var varmt o skönt :) Där åt vi lite mer korv o godis, drack lite mer vin o
pratade lite mer ;)

Allt som allt (om man bortser från vädret) var det en mycket trevlig fest med god mat o dryck :)
Tack så mycket Fäboda :)


Det bästa med sommaren är att det (nästan) aldrig blir mörkt :)

När man inte är så rörlig o mest kan sitta i soffan, blir iallafall jag lätt sittandes med
datorn i knät, nu har det vart bra då jag har gått igenom o rensat mycket bland gammla bilder :)


Hittade denna på P när han var liten :)

Har även rensat blan mina 1500(!?) bilder på mobilen :)

och hitta dessa som jag fixade lite med :)


Älskar min lilla familj :)

Så jag har iallafall hunnit gjort ganska mycket som jag aldrig tar mig tid till att göra annars :)

Sist men inte minst :)


För köttsoppan jag fick i förra veckan :)

Men den är redan slut o jag önskar mig lite till :D hihi :)

Ha det gott alla :)

Över o ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0