Inbyggd tvättmaskin o Plantagen at night ;)

God dag!

P och jag har snickrat lite mellan rengnskurarna denna vecka :)
Och resultatet blev.....


.....En "inbyggd" tvättmaskin :)


Så nu kan jag ha mina prydnadssaker ovanpå fast att jag tvättar :D
(den ska målas vit så småning om)

löööv it :)

Sen har jag vart på något mycket trevligt, Plantagen hade kvällsöppet och en massa erbjudande :)


Fina M :)

M ringde mig ganska sent på torsdagen o frågade om jag ville följa med till plantagen
sent samma kväll, och jag fatta ingenting ;) men hon hade sett en annons i tidingen om
att Plantagen skulle ha kvällsöppet med halva priset på alla perener mellan kl 21-23
Och att dem mellan 22-23 skulle ha baden baden stolar för bara 99 kr :D

Så vi for ditt till klockan 21 o det var inte så mycket folk, men sen runt 21.30 kom det
såååå mycket folk o stolarna tog slut på engång, men M o jag hade vart smarta o hämtat
stolar precis när vi kom :D så jag fick med mig två stolar hem o M en stol o vi var så lyckliga :D


När vi sen for hem runt 22.30 såg bilen ut så här fin inuti :)
Maaaassor av blommor :D

LYCKA LYCKA LYCKA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0