Lurad?!

God dag vänner!

Snacka om att bli lurad, solen skiner o det ser ut att vara varmt o skönt
o så går man ut o håller på o fryser ihäl pga av stormvindar från istiden!!!
INTE SKOJ!!

Blev lite ändrade planer för mig, räknade med att få pyssla lite idag o städa för att
sedan imorgon baka hela dagen, så jag har något att bjuda på på mitt tuppewareparty på kvällen,
(om någon är intresserad av att komma är det bara att höra av er:) men jaha fick man
jobba imorgon, shit hur ska jag hinna allt nu?? Men men det löser sig nog :) bra att få jobba lite :)

Nehe om jag ska hinna med allt jag planerat bör jag nog sätta lite fart

Hörs o syns!

Över o ut!!


Och glöm inte:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0