Omplantering o rygg ont!!

God kväll vänner!!

Idag har det inte vart en lika bra dag som igår, jag gympade igår kväll o det klarade
inte min rygg !#"&%??)&%!#¤ säger jag bara!!!!

Men jag har ändå hunnit med o plantera om mina små plantor :)


Som ni ser behövdes det verkligen!!


Omplantering pågår!! (tomater)


Gurka!!


Färdigt!! (tagettes)


Blomma för dagen, tomater, gurka o tagettes!!


Alla plantor behövdes inte planteras om, så de är kvar i "växthuset"


Mina pelargoner börjar också bli riktigt fina :)


Många av de första bladen är gula men de nya som kommer är gröna o fina :)

Längtar sååå mycket till man kan börja påta i trädgården!!!

Det har inte vart så mycket pyssel på sista tiden här på bloggen. Kan säga att jag håller på
o pysslar men det jag gör är hemligt för tillfälligt ;) thihi ni får se sen ;)

Avslutningsvis en bild på finaste Jack från igår kväll

Min lilla uggla!!

Över o ut!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0