Sol sol sol!!!

Hallå där!!!

Vilken underbar dag det varit idag :) solen har lyst o det har vart sååå varmt o skönt,
Och så har jag vart barnvakt till världens finaste brorsdotter så livet kunde
inte bli så mycket bättre idag, HELT UNDERBART!!!


Satt o läste i min trädgårdstidning o drömde mig bort tills man kan
börja hålla på "på riktigt" i trädgården!!

Det har vart dåligt med uppdateringar på bloggen (sorry mamma) men jag ska bli
bättre, imorgon tänkte jag visa hur långt mina pelargoner har kommit o hur frösådden ser ut,
det har verkligen växt bra i mitt lilla växthus (måste plantera om några plantor imorgon :D)

Idag ska jag äntligen gå på gympan, har inget gått på tre(?!) veckor, först blev jag förkyld
sen fick jag ryggskottet o förra veckan var jag inte helt bra från ryggskottet men idag kan jag
äntligen gå på gympan ska bli så skönt :D tur vi har sally annars hade jag nog inte kommit
ut lika mycket som jag gjort under dessa tre veckor, så jag behöver inte ha dåligt samvete
pga gympan för jag har ändå promenerat ca 40 min varje dag!! HÄRLIGT!!
Ny vecka, nya utmaningar!!

Var ju som sagt barnvakt idag o eftersom bror min var sjuk så var vi hemma hos oss och då
får man improvisera när det ska förmiddags sova ;) jag "byggde" en fin säng..


Solsängsmadrass, ett lakan o två fotpallar och vips så har man en säng!!


Med några kuddar o ett täcke så ser det inte helt oskönt ut va???

Syns snart igen..

Över o ut!!

Kommentarer
Postat av: mamma kattis

Äntligen!!!!Jag förstår att du börjar längta ut till ditt stora växthus. Sängen såg väldigt skön ut den hade jag också kunnat krypa ner till. Tur att våran lilla vän har faster. Puss o kram

2012-03-12 @ 18:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0