fredag :)

Äntligen fredag :)

o ikväll blir det en liten grillkväll men några vänner, mycket trevligt :)

Tänkte vissa lite bilder som inte passade in i de andra inläggen s.k övriga bilder :)

dels ett par bilder på kort jag gjort men inte visat än


Blommor :)


Merci :)


Detta är ett sånt kort som jag inte skriver något på, utan köparen får själv
bestämma vad det ska vara för ett sorts kort :)

Och så måste jag visa. Faster Erika har ju vart igång o byggt säng igen :P hehe


Fast denna gång på verandan :) då jag tycker det är viktigt att barn sover ute :)
Ser väl mysigt ut?? :)


Och för att inga djur skulle störa sömnen fick hon ett litet myggnät över :)
Inte helt fel va?? Och det var så roligt när hon vakna, först blev hon lite ledsen, men sen
fick hon se myggnätet o blev jätte tyst, hon låg o kännde på "tyget" jätte länge :)


Och som avslutning ett litet bildkollage på sallyfis :)
Fina tjejen som nu tycker att vi ska gå ut o kissa :)

Ha en trevlig helg!

över o ut


Kommentarer
Postat av: mamma

Du kanske skulle bli sängtillverkare. Mycket härliga bilder speciellt på dom där två tjejerna hehe.Puss o kram

2012-05-26 @ 08:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0