Loppis :)

God morgon :)

Härligt med fredag o solen skiner :D lovely!!

I det här inlägget tänkte jag visa lite bilder i från loppisen 19-20 maj :)

Det var inte bara en loppis utan pappa visade även upp hur man gör kolmila :)


Detta var mitt bord jag hade kort o gjutna saker :)




Hade även några växter (men det var mor o far som sålde, dem stod
bara på mitt bord)


Johan var där med sitt dragspel o underhöll kunderna (o säljarna)
:D


Översikt :)


Och så har vi kommit ner till pappas avdelning :)


Hur man bygger en kolmila!


Så ser en kolmila ut :)
(för er som inte har förståt det så får man grillkol ur denna sak ;) hehe)


Där inne kolar det för fullt :)


"Framsidan" denna del kolas sist!


Kaffekokning precis vid milan :)


Om man vill sitta o kolla lite bara :)


Eftersom milan behöver övervakas dygnet runt får man fixa ett mysigt
boende precis brevid fast att huset bara ligger 100 meter bort :)

Nu till ett par fina tan....*host host* damer ;)


Vänner :D


En bild som visar äkta glädje o vännskap :)

Tack alla för en trevlig o underhållande helg :)

Det var allt för mig

Över o Ut!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0