Måndag!

God kväll!

Eller för mig skulle det lika bra kunna vara god natt, har vart vaken sen 4 i morse
o jobbat från 5.50 till 16.15 i strägnäs, så är liiite seg i huvudet kan jag ju säga men men jag
är ju ledig imorgon :D Me like!!

I detta inlägg tänkte jag tipsa er om lite olika saker :)

Tänkte börja med o vissa detta underbart fina träd, nu är verkligen våren här :D
(även om jag fick skrapa rutorna i morse, gillas inte!)

SÅ GÅ UT O NJUT!!!
(första tipset)








Sätt er i gräset under ett träd o NJUT!!

Andra tipset!

Gör en Ansiktsmask!
Vilken som helst, bara den är bra för din hud. Nu så här efter vinter behöver
ansiktet lite renovering för att bli fin o solkysst igen o då är en ansiktsmask superb..


Jag någon gång förra veckan, o huden är fortfarande len o fin :)
(jag har en mask som ska stelna o som man sen drar bort :) helt
underbart att se hur fin huden blir)


Tips 3:
Om ni vill besöka en bra pysselbutik ska ni åka till Strägnäs!!


Skapa konst & pyssel i Strägnäs är riktigt bra :)
Jag, som ni säker redan tidigare vet älskar ju att scrappa med You do's grejor
och hon hade massvis med material från You do o så klart mycket annat. Och sen var
hon (butiksägaren) suuuuper trevlig(me like) så jag kan varmt rekomendera att åka ditt :D
(är osäker på öppetiderna, tror hon har stängt på måndagar, men mejla eller ring henne om det
så ni inte åker ditt o det är stängt)


Det var några små tips hur livet kan bli lite bättre än vad det redan är :)

Detta gör även mitt liv mycket bra :)


Sååå mysigt!!

Över o Ut!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0