Traktorrally 26/05 2012

Hej hopp!!

I lördags var vi på ett så kallat traktorrally i Lista :)


Man träffas ca 200 veterantraktorer (de flesta med en vagn bakom, med männinskor på)
o så kör man en sväng i skogen o sen är det lite prisutdelning till bästa ekipage, bästa vagn osv...
Mycket trevligt faktiskt :D

Bilder ;)


Fikakorgen packad o klar :)


Mitt o pärs vrålåk :)


Pontans vrålåk :)


Traktorsamlingen!!

Här satt P o jag o myste :)


Då far vi!!

Pontus :)






Tobbe :)


Min super fina hatt :)
Kunde inte ha på mig den så mycket då det blåste lite för mycket :/


P passa också i den :P hehe


En fin traktor!



En till fin traktor!


Vi stannade o grillade i hjälmaresund på vägen hem :)


Vilade lite på hemvägen ;)


Detta stirrade jag upp i heeela vägen hem :D sååå härligt o avslappnande :)

Nästa år ska jag nog försöka hitta en gammaldags klänning o ha på mig :)

Detta var den tredje gången(tror jag) som jag åkte med på ett traktorrally, P har
vart med hela tolv(!?) gånger av fjorton!!!

Över o ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0