Valborg o Bad

O så kom valborg detta år med...

Och det var dags för mig att ta mitt årliga valborgsbad(!?)

Mina vänner säger att dom INTE badar med mig för att dem har folkvett!!
Vad nu det betyder ;) hehe...


Lite stärkande innan!! ;)


SKÅL!!!

Trodde nog att det skulle gå bättre att ta mig i efter lite minttu....

....Men detta är ca 20 min senare ;)

Men jag doppa mig faktiskt TVÅ gånger i år :)

Lite stärkande efter också :)

Sally bada också :D

Och sen hade vi egentligen inga planer utan for iväg till pontus.
Där grillades det hos min bror (som bor granne med pontus, eller egentligen är det
pontus som bor granne med min bror ;) hehe) Tobbe var där o så kom det
några till..



Och då blev det den första "ute festen" för detta år :)
Det var såååå j*vla skoj, vi sjöng, dansade, o drack...

Jag hittade en fin hatt!!


Och så var det den omtalade dansen min bror lärde oss ;) hahaha
Framfot, bakfot o så framfot fast bakfot o så bakfot fast framfot hahaha
har aldrig skrattat såååå mycket :D

"Ja det är fredagskväll o dans i folketspark, ja det är ditt man ska gå om man
vill bli stor o stark, det är vi som är byhållans tuffaste gäng med brylcreme, stålkam
o gällivare häääääng" eller hur grabbar?? Ronny o ragge, drängarna o annan "bondmusik"
gick på högsta volym natten lång :) sååååå roligt!!!


mina ny skor ;)


Dem är inte ett dugg stora :P haha


Bara lite stora.....


"mina" skor o tobbes..


Hittade även en annan hatt, solglasögon  o nått sorts smycke :)


Tack ni som va med o gjorde valborg till en helt underbar festkväll!!

Över o ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0