En stämpel fem kort x2

Hej!
 
Nu är jag i fullgång med knäckebrödsbak o snart ska kolorna göras :)
För på söndag smäller det FÖRSTA (AV TVÅ) JULMARKNADEN!!!
Ska bli sååå roligt :)
 
Här kommer ett tips till er som vill pyssla men inte köpa så mycket material :)
 
Nämligen fem olika kort fast med samma stämpel :)
 
Här har jag använt mig utav dubbelhäftande tejp som jag strött glitter på
o två röda halvpärlor.
 
Här har jag bara använt mig utav mönster tejp :)
 
Här har jag använt mig utav mönstertejp dubbelhäftande tejp o glitter
och några halv stenar!
 
Mönstertejp, spetsband o snöre
 
Här har jag stämplat snöflingor som jag sen har enbosslat med clearembossling
o använt några halvpärlor
 
Så till dessa femkort har jag använt mönstertejp, dubbelhäftandetejp, glitter, halv stenar o pärlor
snöflingestämplar, spets o lite snöre :) inte så mycket va??
 
Här kommer fem kort till fast med en annan stämpel!
 
Mönstertejp, bubbelhäftandetejp, glitter o halv stenar
 
Här har jag stämplat med snöflingorna igen (fast i rött) o använt några
halvstenar
 
Här har jag punchat ut några änglar i silverpapper (men funkar ju med vilka
klistermärken som helst)
 
Dubbelhäftandetejp, glitter o ett band
 
Här har jag tagit en vitpenna o målat "snön" med, ett band med hjärta, 
spetsband o några halvpärlor :)
 
Här ser ni att man inte behöver ha så himla mycket material men jag har ändå skapat tio kort :) Sen har ju jag embosslat många stämplar men det behöver man ju inte göra utan man kan ju
köpa några olika stäpeldynor istället :) (som är biligare än allt som behövs till embossling)
 
Hoppas ni gillar det ni ser :)
 
Över o ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0