Julpyssel :)

Hej Där!
 
Idag stod julpyssel på schemat innan det är dags att fara in till stan
:)
 
Jag fick denna ide när jag kolla runt lite på google o såg att en hade gjort
en julgranskula o sattit dit på ett kort :)
 
Så istället för att göra vanliga småkort (till tex paket, blombuketer, vin/glögg flaskor mm) o även
tags som jag annars tycker kan bli lite tråkiga så gjorde jag både småkorten o
tagsen till julgranskulor :D
 
Tagsen :)
dessa blir väl jätte fina på en glöggflaska eller paket?? :)
 
 
 
 
 
Korten! :)
super fint att ge bort tillsammans med ett paket eller en blomma :)
 
 
 
 
 
På måndag visar jag exakt hur jag gör dessa :D
 
På återseende!
 

Över o ut!

Kommentarer
Postat av: Maria Jederyd

julkorten ser ut som grodmunnar blir grod pussar.. =)
Så fint Du är så duktig och jag är så avundsjuk på alla dina fina grejer =) älskar och längtar efter dina blogginlägg..

Svar: Grodpussar till dig fina Maria :D Taack så mycket för dina snälla ord :) de värmer verkligen <3 gör det värt för mig att fortsätta blogga :)
Erika S

2012-11-07 @ 16:02:28
Postat av: Amanda.O

Jätte fina! Har du använt papperstejp på sista bilden?

Svar: Taack! japp det har jag :) super bra :D har köpt röda nu så snart blir det mer pyssel :D
Erika S

2012-11-07 @ 18:14:19
URL: http://mittbo.bloggplatsen.se/
Postat av: mamma

Jättehäftiga.Nu vill jag börja köpa kort av dig vilken tur att jag är din mamma för då får man handla köpa först eller hur :) puss

Svar: Det beror på ;) men du kan få specialbeställa, utan att det kostar mer :D hehe snäll jag va nu va?? puss puss <3
Erika S

2012-11-07 @ 21:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0