Visdomsordstavlor!

Hallojs!
 
Idag (och några dagar framåt) tänkte jag visa mina "visdomsordstavlor"
Det är små "tavlor" man ska sätta upp på väggen och läsa varje dag för att
må bättre :)
 
"Nasse: Hur stavas kärlek?
Nalle Puh: det stavar man inte, det känner man."
 
 
Bakgrundspappret är glittrigt i sig!
 
Lager på lager blomma!
 
 
"Ordning är till för idioter
Genier behärskar kaos!"
 
Blommor, halvpärlor o en fjäril!
 
"Bakom varje svårighet,
finns en möjlighet"
 
Här är också bakgrundspappret glittrigt, några blommor o halvpärlor
 
 
"Du är modigare än du vet
Starkare än du tror
Och klokare än du förstår
-Nalle Puh"
 
Denna valde jag att dekorera ganska lite för pappret är så mönstrat o fint.
Små rosa blommor o blad.
 
Filthjärtan o stor rhinestones :)
 
 
Det var allt för idag :)
 
Kolla snart in igen för att se fler av mina visdomsordtavlor!
 
Överr o ut!
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria Jederyd

Sååå fina =) jag blir alltid så glad av att läsa din blogg =)

Svar: Taack hjärtat <3
Erika S

2012-11-21 @ 11:54:07
Postat av: Amanda.O

Detta gav mig en massa inspiration... Enkelt, snyggt och meningsfullt. Tack tack!;)

Svar: Så bra :) imorgon kommer fler tavlor :D
Erika S

2012-11-21 @ 15:30:02
URL: http://mittbo.bloggplatsen.se/
Postat av: mamma

Jag måste bara få hålla med dom föregående skrivare. Det stämmer helt det dom har skrivit.Puss

Svar: Taack kära mamma <3
Erika S

2012-11-21 @ 19:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0