Äntligen lite pyssel...

Tja!!
 
Här kommer några kort jag gjort på senaste tiden :)
 
 
Detta kort hade jag med i en tävling (som jag tyvärr inte vann men men)
 
 
 
 
 
Här har jag använt mig utav en av mina nya cupcakestämplar :)
 
 
 
 
Visst är den fin??
 
Och här kommer årets första julkort ;)

Jag ska stå på en julmarknad den 1 december så jag måste börja i tid
 
Här har jag använt mig utav min uuuunnnddderbara bigshot :) Jag har tagit vanligt papper
klistrat ditt aluminiumtejp o sen kört den igenom big shoten med en
"snöflingeembossfolder" eller vad det nu heter :) Det blir sååå fint :)
 
 
 
Insidan, söt tomtennissa va??
 
det här kortet har jag också kört genom min big shot fast  med en annan folder :)
 
Detta är en stor stämpel som jag har använt o embosslat med silver, hjärtarna har jag
satt ditt i efterhand :)
 
Här har jag använt mig utav min fina hörnstans :)
 
Insidan.
 
Detta var allt för mig idag :)
 
Nu ska jag o sally gå ut och bli fotade :) vill ha fina höstbilder :)
 
Över o Ut!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

det blev jättefina kort. Man blir sugen på jul men bara lite lite. Puss o kram

Svar: Tack! Ja jag började faktiskt längta lite till jul när jag gjorde dem :) puss puss <3
Erika S

2012-10-06 @ 17:25:33
Postat av: Amanda.O

Blev jätte fina! kul att du förklarar hur du gör :) cupcake stämpeln, har du fyllt i den efteråt?

Svar: Tack så mycket :) Håll koll på bloggen för snart kommer det lite nya saker :) då jag verkligen förklarar o visar hur jag gör :) japp jag har fyllt i den med mina promakerpennor :)
Erika S

2012-10-06 @ 22:32:28
URL: http://mittbo.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0