Måndagspyssel

 
God kväll!
 
Detta inlägg skulle komma mycket tidigare, men jag hade en bild kvar o ladda upp,
då blev det något fel o ALLLLLLLT försvann :((( då blev jag så sur så jag tänkte först inte
ladda upp något måndagspyssel, men nu gör jag ett försök till :)
 
 
Idag tänkte jag göra en "scrapbookingtavla"
 
Jag valde att skriva ut min text på datorn på ett färgat papper :)
 
Ritade en ram runt texten!
 
Ramen
 
Sen ville jag stämpla lite, men ville inte ha något utanför ramen så jag skyddade det med
postitlappar :)
 
Och så tappade jag stämpeldynan så jag fick göra om allt :((
 
Stäplade med en bakgrundsstämpel från "YOUDO"
Postitlappar är bra :)
 
Stämplade på översidan också :)
 
Började att lägga ut o planera pyntet valde svartglittrigt o ett mönstratpapper
 
Börjar limma fast pyntet
 
Nu ska bara små pyntet dit :)
 
Småpyntet ger det lilla extra o det kan vara prickar, streck eller dylikt som gör att arbetet ser
mer "arbetet ut"
Prickar på hjärtat
 
Prickar på frjärilarna
 
Prickar längs med ramen
 
Klar :)
 
Kan inte säga att jag blev helt nöjd med den, men kan inte komma på vad som är fel heller
så låter den vara så får jag se om jag ändrar nått :)
 
Finaste Jackis ville också va med när matte fota :)
 
Det var allt för denna "Måndagspyssel inlägg", tråkigt att det blev så sent men men
 
Över o ut!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0