"Pysselmåndag"

Go kväll!
 
Jaha då var det måndag igen då, och det betyder "PYSSELMÅNDAG" :)
 
Idag har jag gjort ett julkort, jag beställde en ny embosslingfolder med en
jätte söt snögubbe på som jag var tvungen att prova :) (plus att jag måste
börja göra en hel del julkort om jag ska få ihop några till de julmarknader jag ska stå på)
 
Jag började med att sätta ditt aluminiumtejp på ett vanligt papper
 
Och körde det genom min big shot med den nya embosslingfoldern, söt va?
(det ända som stör mig är de streck som blir där man skarvar aluminiumtejpen,
hmmm får klura lite på hur jag ska lösa det fram över)
 
Sen satte jag ditt små hjärtan.
 
Sen stämplade jag en god jul hälsning o clearembosslade det för att få lite glans :)
 
Körde den genom bog shot maskinen.
 
Sen färgade jag in hjärtat o vingarna.
 
Sen flyttade jag på ena hjärtat o sätte hälsningen där istället :) (tur man kan ändra sig ;)
 
Sen var det dags för detaljer :D
 
Streck o  prickar :)
 
Tyckte det blev så tomt i mitten så jag satte ditt ett band med rosett.
 
Satte ett "band" på hatte glitterlimet o även näsan fick lite glitterlim
 
Även snöstjärnorna fick lite glitter i sig.
 
KLART!!
 
Hoppas ni gilla det :)
 
Över o ut!!

Kommentarer
Postat av: Amanda.O

Blev jätte fint! :) Snygga grejer man kan göra med maskinen, synd att dom kostar så mycket. :/

Svar: Taack :) mm men den är klart värd pengarna :D
Erika S

2012-10-22 @ 20:18:25
URL: http://mittbo.bloggplatsen.se/
Postat av: Anonym

jättehärligt kort jag väntar med spänning vad som komma skall nästa måndag. Puss puss

Svar: Taack :) vad roligt :D
Erika S

2012-10-23 @ 14:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0