Kort!

Tja!
 
Tänkte visa några kort jag gjort :)
 
Detta gjorde jag till ett bröllop:
 

Ville ha det enkelt men romantiskt
 

 

 

 

Insidan!
 
Här är ett kort jag gjort till min älskade pappa :)
 

 

 
Och här är ett kort som jag gjort till fina Brittis, när hon bjöd på tjejkväll :)
 

 

 
Det var allt för mig nu, för denna gång..
 
Hoppas ni fått lite insperation :) jag håller förtillfälligt på o klurar lite
på hur jag ska få igång mitt pysslade lite mer o då även uppdatera
bloggen lite oftare :P har några ideer själv men återkommer när jag
bestämmer mig för något :) men har ni några bra tips??
 
över o ut!!

Kommentarer
Postat av: Amanda.O

Jätte fina kort! :)

Svar: Taaack!!
Erika S

2012-09-12 @ 15:08:19
URL: http://mittbo.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0