Måndag!

God morgon! 
Har precis ätit en god frukost bestående av hårtbröd med leverpastej, juice och en
god kopp te :D Men jag började faktiskt dagen (kl 6 ) med en joggingrunda med
svärmor på nästan en timme :) tur vi kom iväg tidigt för nu regnar det massor hos oss :S
Och äntligen börjar formen komma tillbaka efter den envisa förkylningen
jag hade för typ fem veckor sen!? :S
 
Idag har jag liiite att göra innan jag åker till skolan igen!
-Städa!
-Packa!
-Tvätta!
-Plugga!
 
Och göra några tids inställda inlägg här på bloggen som kommer att komma
upp lite då och då på bloggen under veckan :D
 
Över och Ut!!
 
 
P.s igår kväll satt jag och Richard ute på hans veranda och drack öl och lite whiskey,
lyssnade på tystnaden och njöt :D nu är fan våren här :D D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0