Dagar som gått!

Idag tänkte jag visa lite bilder på de dagar som gått :)
 
Först var det ju alla hjärtansdag
Jag är ingen direkt firare av alla de här dagarna, men var barnvakt dagen till ära och då bjöds
det på super fin tårta på kvällskvisten :)
 
Sen var det dags för fest :) har tagit ovanligt få bilder på det men hitta en fin på Mats som
kvällen till ära röker pipa ;) hehe
Och en bild på hur jag såg ut
Hade på mig min fina spetstop :)

Sen var det dags för världens finaste brorsdotter att fylla år :)

Detta var det hon fick av mig o P, visst ser dem goda ut?? 
 
Sen fick jag vara med om något "historiskt" eller jag kommer nog inte få vara med om det igen
i mitt liv iallafall ; )
Min bror fällde en helt giiiigantisk gran med en omkrets på 3.27 meter o_O
 
Guuussshh vad det brakade när den slog i backen ;)
 
Som sagt den var inte liten!!!
 
Denna vecka slog även min orangapelargon ut :D LYYYYCKLIG!!!

Fin va??
 
Idag var jag hemma hos Gullan o fika :)
 
Så här vill jag också ha det i mitt badrum :)
 
En bambustege och någonstans man kan sitta :)
 
Vi pratade om tattueringar, jag har ju tre (eller 4 beroende på hur man ser på saken)
Gullan har en katt, mus o ett armband
Älskar gullans katt och...
 
...mus :) Gillare att dem är helt svarta : )
 
Mina hjärtan var ju den första jag gjorde För 4!? år sen och jag älskar dem, sen har jag en på
ryggen o på insidan av båda överarmarna ;) men nu är det snart dags för en ny tycker jag :)
vill ha en på foten, några förslag på motiv vad som skulle vara fint??
 
Idag började jag med ett projekt men det blir inte riktigt som jag vill !!!! damm it!!!!
Måste få min min mors hjälp :)
 
Detta var några bilder ur min vardag :D
 
Över o Ut!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0