*Pysselmåndag*

God Kväll!
 
Har ni sett min nya header?? Visst är den fin??
 
Här kommer mitt pyssel:
Ett enkelt alla hjärtansdagkort!
 
Jag började med ett fyrkantikt, vitt kort
Målar upp två hjärtmallar och kollar upp hur bred papperstejpen kommer att bli :)
 
 
Sen lägger jag ett tjockt lager med lim på ena hjärtat o strör valfrit glitter ovanpå..
 
...skakar bort det överblivna glittret försiktigt och låter det torka lite..
...Innan jag går på nästa hjärta....
Samma sak där, på med rikligt med lim o valfritt glitter :)
Låt torka (mina har inte riktigt torkat än det är därför det ser lite konstigt ut)
Sen är det bara att sätta ditt tejpen :)
Stämpla din "hälsning"
Dekorera valfritt hur du själv tycker, jag valde att göra några hjärtan i hörnen...
Fler hjärtan ;)
Sen klippte jag ut ett litet hjärta o satte över det stämplade hjärtat o så på med lite rött glitterlim..
...Jag satte det på en liten 3D kudde för att få lite djup i bilden.
KLART!!!
Kan man väl ge till någon man tycker om?? :)
 
 
Över o Ut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0