*Pysselmåndag*

Hej!
 
Idag har jag gjort två LO's
 
Jag har äntligen kommit mig för o beställt hem kort från bröllopet :)
 
Jag börjar med att välja ut några papper jag gillar och som passar till kortet :)
 
Jag väljer det papper jag tycker om bäst o så klipper jag ut det till 20x20 cm
En "normal" LO är 30x30 men jag tycker det är bättre o roligare med formatet
20x20 cm :) men man gör som man själv vill!
Sen klurar jag på vart/hur jag vill ha kortet
 
Sen klipper jag ut två former med min big shot, den vita lite mindre än den blåa :)
 
Jag skuggar kanten på det vita med lite brun stämpeldyna o sätter
ihop dem.
 
Sen pyntar jag den o "skriver" mitt budskap.
 
Jag sätter kortet på ett svart papper som är lite större än kortet för
att få som en liten "ram"
 
På två utav kortets sidor satte jag en vågig kant..
 
..sen satte jag ihop det, kortet direkt på pappret...
 
...Och den här satte jag på 3Dkuddar för att få lite höjd på LO'n.
 
Sen pyntade jag med lite blommor...
 
...Fjärilar..
 
...Och mer fjärilar :)
 
Nu är den klar :)
 
När jag ändå var i farten gjorde jag en till :)
 
Hoppas ni fick lite insperation, för det verkar faktiskt som om min har kommit
tillbaka :D
 
Över o ut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0