GLAD PÅSK!

Glad Påsk alla goa vänner :)
 
Jag firar som vanligt min påskaftons morgon och förmiddag själv, då karln
alltid är på rally denna dag, det som är positivt detta år är att jag inte behöver
vara nevös eftersom han bara är och kollar och inte kör själv :)
 
Tur jag har min favorit mugg ;) haha!
 
Och mitt knäckebröd ;)
Jag har blivit helt extremt beroende av knäckebröd :P haha!
 
Igår var inte en bra dag!!! Men som tur är så har jag goda vänner och en fantastisk man som
stöttar mig <3 så på kvällen drog jag på en liten låååångfredagsfest :D
 
 
Men jag tog det lugnt med spriten :P
 
Var hos mor o far i torsdags och hittade dessa sötnosar :D :D
Så nu är våren verkligen på väg :D :D LYYYYCKAAA!!!
 
Avslutar med en påskig bild :)
 
Över o Ut!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0