Lördag........ eller??

Man blir verkligen förvirrad när det är röda dagar mitt i veckan så här,
det är ju ganska skönt att ha två lördagar men som sagt man blir en aning
förvirrad ;)
 
P är ju alltid på rally denna dag, så jag spenderade min dag hos mor och far,
jag har hjälpt mamma lite, pappa och jag har "mjölkat" björkarna på
lite saft (för att kunna göra tvål) och så har jag faktiskt gjort lite pyssel :D
 
Mjölkning av björk pågår ;)
 
Jag har gjort sevettringar av gamla bestik :) det var faktiskt jätte roligt att göra, fast jag
han slå mig ordentligt på tummen innan pappa visade hur man egentligen skulle göra :P haha
 
 
 
Och när man dukar kan man lägga något i själva skeden, en blomma eller lite godis kanske :)
 
Jag gjorde även krokar av gafflar men dem har jag inte fotat än :) kommer bilder senare!
 
Sen har man ju alltid den lyxen att mor och far bjuder på mat :D Tacktack!!
Sen gjorde mor och jag en jordgubbspaj :) och den serverades i de sötaste fat jag sett :)
En glasstrut :D sötaste ever!!
 
Igår han jag med och göra två
kort också :)
 
 
 
 
Imorgon är det jobb som gäller :) och sen får vi se vad helgen bjuder på!
 
Över och ut!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka härliga bilder.Vilken tur att det smakar bra för då lär du ju komma tillbaka o äta fler gånger.
Puss på dig.

Svar: Det smakar alltid bra :D och det är klart jag kommer tillbaka :D puss och kram
Erika S

2013-05-12 @ 17:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0