Fint porslin!

Hej alla läsare!
 
Som ni kanske märker har jag svårt att veta vad jag vill göra med min blogg, ska jag fortsätta eller sluta skriva på bloggen? Jag längtar alltid till bloggen när jag inte skriver men jag tycker det är svårt att inte allt ska bli samma, eftersom jag har både faceook, instagram och blogg så blir det lätt att det blir samma bilder och samma tankar, men så i morse tänkte jag att, alla har ju inte facebook och instagram och de kanske tycker det är roligt att läsa om vad jag gör :) och på instagram och facebook kan jag ju lägga upp insperationsbilder till det jag gör så får ni gå in här och kolla hur jag gjort och även se flera bilder. Sen tycker jag det är svår att få ihop tiden att blogga samma dag som jag gjort något, men det spelar ju heller ingen roll om ni får se ett pyssel typ 1 vecka senare, elller??
 
Idag tänker jag inte lägga upp något pyssel utan något jag tycker väldigt mycket om, nämligen fint porslin :)
 Detta är inte mitt porslin utan min faster och hennes mans, vi var där i måndags och åt mat och fick fikat serverat i dessa underbara koppar med fat :) 
 Jag önskar jag hade haft plats hemma för massor med fint porslin, som man hittat på loppis att använda både till vardags och till fest. 
Jag älskar att det är mönster i koppen också :)
Kan det bli finare?
Jag gillar alla detaljer på både mugg och fat :)
 
Jag fick två fina muggar av P i påskpresent :)
 Den är från IKEA :) Min man vet verkligen vad som gör mig glad :) 
 
KRAM

Kommentarer
Postat av: Helena

Det där med blogg kommer och går i intervaller. Jag upptäckte att jag mer och mer skrev om andra saker än det som jag startade med initialt. Då gjorde jag en ny blogg. Sedan kan man ju låta saker gå i perioder. Ett tag instagram och sedan lite mer blogg eller fb osv. Det gröna porslinet är mycket fint! Jag meddelar dig när jag lagt ut din dikt! Trevlig dag! /Life by ScienceHelena

Svar: Ja verkligen, ibland bloggar man varje dag och ibland en gång var tredje månad. Men jag skulle utan tvekan sakna bloggen om jag tog bort den :) Tack :)
FruSireeni

2015-04-22 @ 12:52:36
URL: http://sciencehelena.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0