Pyssligt!

Igår pysslade jag lite igen, jag knåppade ihop en present till hon som jag har jobbat för hela hösten, hon tog sin examen i fredags och idag var första dagen som hon jobbar efter det :) och då ville vi på jobbet ge henne en present :) 
Så jag gjorde ett kort, två mugghållare med tillhörande underlägg och två ljuslyktor, allt i lila nyanser :)
 
Kortet är gjord på svart papperskartong, bakgrunden har jag gjort med versa mark, perfect pearls  i sju olika färger och en stämpel! Som ni ser på första bilden i detta inlägg, så ser kortet väldigt svart ut och det gör det om man inte vinklar det i ljuset, det är så "perfect pearls" fungerar :) 
 
 "Grattis" har jag stämplat i versa mark, och sen använt ett embosslingspulver i kopparfärg!
 
Muggarna är från IKEA men de blir ju ganska varma att hålla i så jag brukar virka en liten hållare, eller som P sa igår "jaha du virkar såna där temuggsvärmehållare" haha! precis såna virkade jag i går ;) Instuktioner om hur man gör dem kommer så småning om på bloggen :) 
 
 
Jag gjorde även glasunderlägg i samma garn :)
 
 
Och så gjorde jag mina favorit ljuslycktor :) Ni behöver ljuslyktor, decopagelim och glitter för att göra dessa :) 
 
 
Och nu har jag äntligen börjat med mitt fodral till min yogamatta :) det kommer ta en stund att få klart och jag hoppas att det blir bra ;) 
 
KRAM ❤ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0