Vårfint!

I söndags fixade P och jag på verandan :) från totalt kaos till ett mer strukturerat kaos ;)
 
Här kommer några före och efter bilder :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lite skillnad blev det ju allafall :)
 
Här kommer några fler :)
 
Älskar dessa panséer med pastelfärger <3
 
Detta är den bästa platsen, sol tidigt på morgonen och sol heeela förmiddagen :)
Här stod det tidigare plastmöbler men nu får
dessa pryda framsidan :D (japp det ska ditt dynor också)
 
 
Mina fantastiskt fina fjärilar som jag fick av världens bästa mamma och pappa
i påskpresent kom äntligen upp :D :D <3
 
 Vi kom lite längre med dammen :)
 
Eftersom jag fortfarande provar min kamera så var jag tvungen att ta några fina bilder på Jackis :)
 
 
Fina va? :)
 
KRAM <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad fint diet blev o fjärilarna blev ju riktigt bra där på väggen . Kram

2015-05-06 @ 05:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0