Allmänt dravel bara ;)

Hallå där!
 
Tänkte visa mina "nya" gardiner jag sytt :)
 

Det är egentligen ett par panelgardiner som jag sytt om till kappor :)
 

Inte de bästa bilderna (inte så lätt att ta i motljus) men det blev faktiskt
jätte fint :)
 
Tänkte även visa mina fina tomater de va lite sega i början eller rättare sagt jag
var seg med att få ut dem så de är inte riktigt klara än :/
 

Men fina är dem!!!
 

De börjar få liiiite färg :D
 
Hittade en roligt "Hälge" strip i  tidningen idag :P
 

HAHAHAHAHAHA!!!!
 
 
Fick rosor av älskade P igår <3
 
Ser ni att det ser ut som ett hjärta i mitten på rosen??
Är det, det som kallas dubbel romantik??

Älskar dig P <3
 
Och som avslut på detta inlägg!
 
Mamma du vet jag älskar dig oavsett vad va?? ;) hehe!!

 
Över o Ut!!!
 

Kommentarer
Postat av: mamma

jättefina vad roligt att du har börjat att sy. Älskar mig oavsett hur jag ser ut eller?
Puss o kram

2012-09-11 @ 22:23:45
Postat av: Amanda.O

Va roligt de är att få läsa din blogg. Fina gardinerna blev, smart! Vill se mer pyssel, gillar när du länkar till inspirerande sidor. Bakning är du duktig på, blogga om de också! Kram :)

Svar: Roligt att du gillar min blogg, din är med fin :D Spännande ideer du har, ska fundera på saken med bakning :) kram kram
Erika S

2012-09-12 @ 15:06:48
URL: http://mittbo.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0