God kväll!!

Hallå där!

Imorse var min rygg ganska bra, jag hade fortfarande ont men kunde röra mig hyfsat
så jag har gjort ganska mycket idag, sutit ute i solen o läst, tränat med sally o
sått frön (bilder kommer) o jag kan säga att jag ångrar det nu, nu sitter jag i fotöljen
o funderar på hur jag ska kunna komma upp själv (P är inte hemma) men det löser sig
nog annars får jag sitta här till P kommer hem, så länge varken Sally eller jag blir
pinknödiga funkar det väl... Men men det löser sig nog!!


Boken jag läste (köpte den på bokrean)


Jag älskar inredningsböcker :)


Köper dem alltid på bokrean (observera den fina "ljuskronan")

Tänkte visa att min lilla flicka klarade sin valpkurs

P o jag blev också godkända :)
Så nu ska vi gå en fortsättningskurs som börjar den 11 mars o det verkar som de flesta
från valpkursen också ska fortsätt, så det blir väldigt roligt då vi är en mycket bra grupp!!

Och sen ska jag o Sally gå en blodspårskurs (på tre gånger) som börjar nu på lördag :)

Tänkte visa ett pyssel jag gjorde när jag gick sista året på gymasiumet..


Det är två hjärtan av ståltråd o pärlor!!


Ett stort.....


Och ett litet med en tvinad ståltråd emellan.
Jag har två stycken som hänger som prydnader i ena vardagsrumsfönstret..

Det var lite om min dag.

Över o ut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0