Torka!!

God morgon vänner!!

Har verkligen haft en internettorka, har varken bloggat, kollat bloggar eller gjort något annat
på nätet den senaste veckan...
Men nu är jag på't igen :)


Som ni ser är jag med och tävlar på några bloggar och hoppas på det bästa:)

Har knappt pysslat någe heller, bara stickat på min tubhalsduk som nästan är klaaar nu :)
Härligt!!

Nej nu ska jag lägga in en beställning på living and room :)
OM någon är intresserad av att ha en visning med mig hör gärna av er :)
det är en helt underbar kolektion nu i vår o sommar :)

Puss O Kram <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad skönt att du har kommit igång igen

Håller tummarna för tävlingarna

puss o kram

2012-02-15 @ 20:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0