Erikadagen!!

Hejsvejs!!

Idag har jag namnsdag :) O P kom ihåg det när jag sa det till honom :P
men sen köpte han röda rosor o en chockladask till mig när han ändå var
och handla...
LOVE YOU <3

Det blir inte mycket pyssel nu när man jobbar, är hemma innan halv 4
men när man går upp 04.15 så är hjärnan inte riktigt med ;P hehe. Ska
egentligen jobba jag mellan 05.45 o 12.00 men pga peronalbrist blir det heldagar
fram till iallafall imorgon..
Men jag stickar lite varje kväll på min tubhalsduk :) och imorgon är det
syjunta :) så då blir det (nog) lite gjort ;)

Idag har jag gjort en massa måsten som jag hade, nu är bara att ta ner o
lägga in tvätten :) det tråkigaste!! :(

Men men sånt är livet!!

Hörs snart igen

Puss o Kram <3


Lilla Sallyfis!!

Kommentarer
Postat av: yullis

ohooo grattis på namnsdagen my darling! puss<33

2012-01-24 @ 19:26:24
Postat av: mamma

puss o kram min lilla sötnos på namnsdagen

2012-01-24 @ 20:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0