Never ending card!!

God eftermiddag vänner!!

Idag har jag "kämpat" med ett så kallt "never ending card"
hitta beskrivning på hur du gör här

Jag började dagen med att surfa runt på google efter beskrivingar på olika
lådor o annat. O så kom jag på att jag hört talas om "never ending card" men det
var inte lätt att hitta en bra tutorial, antingen var det engelsta mått eller någon super
krånglig vikning med massa klippningar o sånt!! Men så hitta jag en super enkel..
själva ihop sättningen var lätt men att dekorera var svårare kan jag säga.
Jag gjorde först efter måtten på sidan o det blev ett stort "kort" som jag
ska göra till ett lite album istället, men så gjorde jag ett mindre som blev lagom som
ett kort, (visar det imorgon) men det var svårt att få det bra så inget utav
dekorationerna på de andra sidorna syntes (visar o berättar mer imorgon)


Första uppslaget (typ framsidan)

Andra uppslaget

Tredje uppsalget

O sist men inte minst, fjärde uppslaget!!

Hoppas ni fått lite inspration att göra ett själv, det var super roligt!!

Visar mitt andra imorgon, nu ska jag göra det sista innan jag ska
åka på syjunta :)

Puss o Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0