Igår!

Igår kväll bjöd vi på en trerrättersmiddag här hemma :D
 Som förrätt hade jag gjort råraker med lingon och bacon. Till varmrätt ostfyllda lövbiffar i
grädd-och-ostsås med klyftpotatis och sallad. Till efterrätt pepparkakscheesecake :D
Till det bjöd jag på Per Morbergs viner :D det blev en mycket lyckad kväll med god mat
och super trevligt sällskap :D Och av gästerna fick vi super fina lyktor och god choklad :D 
 
Nu ska jag plugga heeeela dagen, på fredag är min utbildning slut och då ska allt vara inlämnat.
Känns konstigt att jag redan pluggat ett år :S men det har varit en fantastisk resa som jag skulle
göra om hundra gånger :)
 
 Bjuder på en bild på fisan som var sjuk i torsdags :( misstänkt matförgiftning av något slag :(
men nu mår hon bra igen :)
 
Över och ut!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka trevliga bilder.Kan det ha blivit trevligare för gästerna. Skönt att Sally mår bra igen.
Puss o kram

Svar: nää tror dem tycket det var så trevligt det kunde bli :D jaa jätte skönt <3 <3 puss o kram
Erika S

2013-12-14 @ 13:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0