Underbara torsdag!!

Idag är det äntligen dags! Min brorsdotter W ska komma och sova över här :D:D
 
Jag ska hämta henne på dagis (bland det bästa som finns) i efm och sen ska vi fara
hem och baka pepparkakor och bara mysa :D :D och så ska hon äntligen (för första gången)
få sova hos faster, hon har frågat måååånga gånger men det har inte fungerat förs nu
då vi har renoverat och köpt en bäddsoffa vi kan sova i på nedervåningen :D Och detta
har hon vetat om i ca 2 veckor, ni kan ju tänka er hur många gånger hon har frågat när
hon får komma :P hon ringde i Lördags och frågade om hon kunde komma men då var vi ju
inte färdiga än, men nu är det äntligen dags och jag vet inte helt ärligt vem som längtar mest, 
jag eller hon?? ;) Tror även P o Sally kommer tycka det är mysigt :D
 Så här der det ut när vi är ute och går alla tre :D
(jag har ett långt koppel och W har ett kort koppel)
 
Imorgon ska vi fortsätta i bakandets tecken(heter det så??) och jag tror vi ska baka
bullar och och några kakor kanske ;)
 
Över o ut!!

Kommentarer
Postat av: Kim

Gud vilken smart idé. Att båda har koppel. Så inte vov drar iväg med liten flicka.. Jag oroar mig ibland när man ser små barn hålla stora hundar. Inte helt lätt själv när det bränner till i huvudet på vovvar. :)

Svar: Ja det är kanon!! :D har men en hund som inte drar i kopplet går det ju bra men vi har ju Sally som nästan aldrig går i koppel, så när W vill gå ut med Sally i koppel funkar det jätte bra när jag har ett kortare koppel än hon :D
Erika S

2013-11-18 @ 18:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0