Produkter!!

Ni som följt mig ett tag nu vet ju att jag har en stor kärlek
till YOU DOs pysselprodukter :D
 
Och förra veckan så såg jag att man Ä.N.T.L.I.G.E.N kan beställa
som privatperson från deras hemsida :D :D
http://www.youdo.se/sv/
 
Och igår fick jag hem mitt första paket från dem och
jag kan inte vara annat än nöjd med både produkterna,
priserna och den snabba leveransen!!
 
Och nu har dem ett erbjudande på hemsidan: om man beställer varor för 400 kr får man köpa ett
kit för bara 100 kr (värde 300 kr) och allt detta fick jag i mitt valda kit (tror det finns
5 olika kit att välja på)
Detta fick jag i mitt kit:
 Sugar dots, pins och brads
 Rhinestonestickers och filtblommor
 Ramar och tillhörande tags
 Stickers 
 5 olika papper (ett runt, ett enfärgat, ett glittrigt och två mönsterpapper)
 Och två wellpapp ark! 
Allt detta kostade mig bara 100 kr
(men som sagt då måste du ju beställa andra produkter för 400 men det är inga problem :P )
 
Här är de andra sakerna jag beställde:
 Massa bling (Rhinestone)
 Blommmor, blommor och åter blommor!!
 Stämplar "feathers", "Mitt liv" och "Alphabets & numbers"
 Stämpeldynor "pastel" pincett och en sax
 Och color sand i olika färger :) 
 
Det är så synd att jag hade mycket att plugga nu annars hade jag settat fastklistrad
vid pysselbordet ;)
 
Kommer visa lite saker jag gjort av produkterna senare i bloggen :)
 
Över och ut!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Oj vad mycket saker förstår att du vill pyssla istället för att plugga. Vilken god kille Pär är va rädd om han.Spännande med ett nytt kök.
Puss

Svar: Ja det känns inge roligt att ha så mycket läxor nu, vill bara pyssla pyssla pyssla ;) Jaaa Pär är helt underbar :) ja det ska bli så roligt med ett nytt kök :) jag ska visa bilder när vi ses :) puss och kram <3 <3
Erika S

2013-09-04 @ 16:20:47
Postat av: Monnah

Härligt att du blev så glad! Jag ser fram emot att få se vad du gör för fint.

2013-09-05 @ 00:34:42
URL: http://monnah.se
Postat av: Amanda.O

Va bra att dom börjat med de nu, har väntat länge på att dom ska börja sälja till privat! :)

Svar: jag med och jag blev sååå glad när jag såg det :D in och beställ :D men var försiktig det blir lätt dyrt :P hehe!!
Erika S

2013-09-05 @ 13:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0