Att blogga :)

Jag älskar att blogga, men jag bloggar inte utan bilder för det tycker jag
inte är någe roligt för någon av oss, men efter att våran dator hackades så funkar
inte bluetoothen längre :( och det gör att det tar typ 20 min att få in 2
bilder från mobilen till datorn. OCH den tiden har inte jag eftersom  jag jobbar 100%, pluggar och
tränar minst 5 dagar i veckan+ att ett hem ska skötat, en hund ska promeneras och jag vill
sova några timmar per natt :P ) så därför är det lite dåligt med uppdateringar
och det är såååå trist :( :( men men nu ska jag visa vad jag gjort på sistone
 
I lördags fyllde denna lilla goding hela ett år <3
 
och till honom stickade jag en liten väst :)
 
 
 
Mönstret kommer ifrån Drops, men jag har gjort om det lite :D
 
Jag gjorde ju såklart ett kort också :D
 
 
 
 
På lördagen bjöd P mig på middag för att jag klarade min diet på 28 dagar och gick ner hela 5.2 kg :D
 

P´s mat
 Min mat :D
 P´s efterrätt :)
 Min efterrätt :D
 Jag drack rödvin för första gången på fem veckor (typ det längsta jag vart utan alkohol sen jag
fyllde 18 :P haha) och det var sååå galet gott :D :D
 
 På fredag beger jag mig till stockholm igen för utbildnings träff två :D
 
Här är två bilder från förra gången :D
 
Nehe nu ska det lagas mat sen ska jag åka på syjunta :D
 
Över o ut!!
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Bra jobbat lilla gumman du var verkligen värd denna middag.
Puss o kram

Svar: Tusen Tack älskade mamma <3 <3 puss och kram
Erika S

2014-02-13 @ 18:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0