Undrens tid!

Alltså än är inte undrens tid förbi, jag har tränat mer eller mindre i hur många år som
helst och gjort det mesta och faktiskt klarat det mesta (mer eller mindre lyckat) men en
sak jag aldrig har klarat av är armhävningar, jag har tagit mig helt ner men aldrig lyckats ta mig
upp på ett bra sätt och de senaste åren har det helt enkelt gjort för ont i  axlar så jag hade liksom
gett upp upp tanken på att kunna göra armhävningar överhuvudtaget :( har inte ens försökt,
varken på gympan eller hemma!! MEN igår kände jag mig verkligen urstark på gympan och när
Ingela bad oss ställa oss i armhävningsposition (jag står på knä) så suckade jag som vanligt
:P Men eftersom jag kände mig så pigg och stark bestämde jag mig för att prova ;)
OCH jag klarade inte mindre än 5(!!) stycken(på knä) :D :D :D Jag klarade att gå ner helt
och att ta mig upp :D :D och det bästa av allt det gjorde inte ont i axlarna :D :D
Eftersom jag inte har någon bild på det så bjuder jag på en annan jag tycker är väldigt rolig ;)
 Haha visst är den rolig?? och hur många som har plankat känner inte igen sig?? HAHA!!
 
Och eftersom det har vart en så bra dag så bjuder jag på en vårbild och en bild på mig :)
Snödroppar i Stockholm den 15/2
 
Över och ut!!

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Wiiiiie fan vad härligt att du klarade armhävningarna! Bra kämpat! :D <3

2014-02-25 @ 21:28:33
URL: http://J.Cedervall.blogg.se
Postat av: Amanda Olsson

Bra jobbat Erika!! :D

2014-03-05 @ 13:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0