hallå där!!

God kväll!

Hoppas ni återhämtat er efter påskens alla godsaker ;)
Det har nästan jag ;) hehe

Imorgon ska jag till underbaaaara TRÄDGÅRDSMÄSSAN!!! Wiiiiiiie!!

längar längtar längtar :)

Ska åka med tre trevliga damer :) o jag tror det kommer bliii såååå bra :)

Skulle ha visat lite pyssel men har tydligen inte fotat något än som jag gjort nu på
senaste tiden, få göra det senare o sen lägga upp dem bilderna med bilderna från mässa o
mina inköp :D


Nu ska jag sova! Har vart vaken sen 4 i morse :S

God natt o hörs snart igen

Höll på att glömma att säga att min mamma ska krya på sig, nu när hon
blivit sjuk o bjuda på en härlig bild på henne :)


Sorry mamma men den är himla fin :) love you puss o kram

över o ut!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack tack du hitta den bästa bilden jag blev väldigt frisk på en gång. Puss på dig. Love you too

2012-04-16 @ 21:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0