Jag hoppas det funkar...

Jag provar o lägger ut lite bilder o hoppas att det inte tar för lång tid ;)

Blir ju ofta många bilder när jag väl bloggar o ofta hela veckans händelser
hoppas ni tycker det är okej??

Jag börjar med trädgårdsmässan :D


Sååå fint!!!


Älskar vatten i trädgården!!

Men inte dessa hemska djur!!!

Fint med mönstarde plattor :)

Vill ha sommar nuuuuuu!!! :)

Sååå fint!!
(kolla in den rosa slangen ;) hehe)

Sån hylla vill jag ha :)

Mitt favorit rum i färgval ;)

Vill ut o odla nu nu nu!!

Fin "tapet"

Ser ni vad den är gjord av??

fint fint fint!!

återvining :)
(petflaskor som miniväxthus)

Har köpt lite nya pysselsaker som jag provat!!







Lite fina stämpel dynnor

Bakgrundsstämplar

Söt va??


Och nu till något annan söt, sally fick besök av en såååå fin kille BRUNO :)
han var så söt :)




9 månader o såå liten ;)

Kan meddela att detta tog tid, men det var det värt :)

Ska försöka blogga lite oftare men det är såååå trist när internet är så segt!!!

men men sov gott nu alla <3

Över o Ut!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit vilka stora korkar på femte bilden och de där karet var inte min grej ser ut som en sån som man har i kohagar. hehehe däremot vattnet i trädgården så fin avundsjuk hade också velat åka med... Gitarr rummet tänk om min balkong såg ut så. försökte köpa lite frön igår de gick inte då mina pengar tog slut jäkla attans vill också ha blommor.. Petflaskor som växthus shit va smart det kan ju till och med jag göra på min balkong om jag får några frön. Änglarnas tofflor alltså den med dammtussarna är sjukt fin vill ha. vovven din är så fin och stor. kram på dig

2012-04-19 @ 07:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0