Lördag :)

Hej hopp!

Idag har jag vart på loppis på förmiddagen, hittade en tavla, teburk, symaskin, fyra
armband o lite grytlappar (visar bilder senare)

Egentligen har jag inte tid att sitta framför datorn har massor att stå i innan jag ska
fara iväg på två partyn denna kväll en 50års fest o en 30års fest, jag som inte ens har
bestämmt vad jag ska ha på mig :S eller egentligen har jag det för 30års festen har
"amrikanskt tema" få har vart o köpt en tröja med amerikanska flaggan på o sen ska jag
såklart ha jeans o sen höga skor. Så jag kommer va en "vardags-snygg-klädd-kändis"
och lite "mycket av allt" mycke smycken o mycke smink osv för det tycker jag är
amerikanskt MYCKET AV ALLT!!!!

NU måste jag sätta fart!!

hörs snart igen...

Över o ut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0