Mitt i veckan!!

Hallå där!

Tiden går så himla fort man hinner inte med hälften av vad man skulle vilja..

Men men, under tiden inte internet har funkat har jag fotat som aldrig förr
så nu kommer några av mina favorit bilder från händelser under dessa 2(?!) veckor
som jag inte har kunnat blogga om :(


Jag har till exempel städat min pysselhörna, det behövdes som ni kanske ser ;)
ogillar verkligen när det är rörigt inge roligt att pyssla då :)


Och så här fint blev det :) allt på sin plats :) HÄRLIGT!!


För några helger sen var vi ut på "varv" med fyrhjulingar o en crossmotorcykel
Så här såg jag ut då :) solen sken o det var såååå härligt!!


Här bak fick jag sitta :)


vrålåken!!


Grabbarna :)


Lite fastkörning ;) hehe


Och ibland går det sönder, tur att "HC's fyrhjulsbärning AB" fanns till hands :D haha


Och så har det ju vart våffeldagen :) jag o Svärmor var först ute o sprang
o tränade sen bjöds det på våfflor MUMS!!


O när vi var ute o sprang så vart det fullt med blåsippor överallt sååå fint :)


Efter Sallys löpning var det dags för shampobad, något som inte uppskatttades helt ;)
Men söt vart hon :)


Och hon blev så fin, pälsen blev jätte krusig när den var fuktig :)



Hon är fin när hon är torr också :)


Jag håller på o rensar hela sovloftet o det här är den hjälp jag får
"att-vara-ivägen-så-mycket-som-möjligt-hjälpen" av Jack medans jag inte
ser skymten av de andra jag bor ihop med :) hehe

Måste bara avsluta med o tipsa om min favorit isglass

Såååå god :)

Nehe dags att göra sig i ordning för nu ska jag på en spännande träff o ikväll
blir det syjunta :)

Över o Ut!!

Kommentarer
Postat av: mamma kattis

Vilka härliga bilder och nu ska vi fira påsk. välkomna alla tre

2012-04-06 @ 09:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0