tisdag den 21/8

God dagens!
 
Nu har jag jobbat klart mina 7 veckor på sommarvikariatet :)
 
Det har hänt sååå mycket denna sommar så jag knappt hunnit med annat än att
sova, jobba o ha skoj ;) inte för att det är fy skam vill säga ;P hehe...
 
Igår var första dagen på min "ledighet" o den dagen ägnade jag på sörmlandsleden :)
 
 
Vår fina o första av många rast platser på vägen :D
 
Vi gick ca 15 km o det var såå härligt sally var lös hela tiden o hon verkade njuta av
varje sekund precis som matte :)
 
Jag gick inte själv, utan med var också Lena, Veronica, Emma o hundarna Hälge o Stina :)

Tack för en trevlig dag!
 
Hittade denna spännande lingonbuske :)
 
 
Den växer i/ur stubben :)
 
En samling på de bästa stunderna igår :D
 
Hann även med o koka saft från mina egna vinbärsbuskar :D
Blev blandsaft mellan svarta, vita o rödavinbär :)
 
Saften är inte helt färdig en så vet ej vad den smakar, men återkommer om det
senare :)
 
Över o ut
 
Kraaam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0