Den gångna helgen!

God morgon i vinterkylan!
 
I den gångna helgen har det vart full fart (som vanligt då ;) hehe)
I lördags stod jag på min andra o sista :( julmarknad i julita, i en av deras
torgbodar:)
 
Det var isande kallt (och det tyckte nog "kunderna" med) men det
gick faktiskt riktigt bra ändå :)
 
Efter marknaden åkte vi och åt hos min mor o far, det bästa som finns är att
få komma hem o äta hos mamma o pappa :D TACK FÖR SUPER GOD MAT!!
 
Sen var det faktiskt dags för tjejkväll!
 
Vi var hemma hos mia o där bjöds det på glögg och ostbricka med massor
utav frukt :D mums!
 
Mamma o Mia!
 
Gullan och Jag!
 
Och så bjöds det på väldigt god "kaffesprit" :D mums!
 
TACK!!
För en underbart trevlig o roligt kväll, nästa gång får ni komma till mig :D
 
Igår (söndag) pyntade jag hela huset, varje första advent pyntar jag helt och
hållet så jag sen bara kan njuta utav julen resten av december :D (visar bilder i ett annat
inlägg hur julen ser ut hos mig :) hihi)
 
Sen for jag iväg på agility -13 grader var det( det brukar inte vara
agility när det är så kallt men det blev kallt så snabbt, när jag
åkte hemifrån var det ca -6 grader o när jag kom fram ca en timme senare
hade det sjunkit till -13 grader, burr! Några hundar fick åka hem för de
frös om tassarna men sally o jag o några till tappra hundar o förare tränade på :D
o efter att ha värmt upp så frös inte ens jag om fötterna :D
 
Men trött blev man iallfall tyckte fisan, som låg som en liten boll o sov hela resan hem :)
 
Nehe, dags att gå ut med fisan så hon får kissa lite (inte för att hon verkar jätte sugen :P hehe)
 
Hörs ikväll med *pysselmåndag*
 
Över o Ut!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0