*Pysselmåndag*

Välkommen till *Pysselmåndag*!
 
Idag gör jag en LO (layout) det var jätte längesen jag gjorde en och idag har
jag använt mig utav ett kort från min möhippa :)
 
Måste bara börja med och visa bilder på hur det ser ut på vår övervåning
(vi har nästan ingen förvaring så det som inte får plats i våra två!? små garderober
lägger/slänger vi där uppe :( skit trist att aldrig ha fint men hellre fint och ordningsamt
på nedervåningen än på övervåningen där bara jag, P o katterna håller hus när vi sover)
 
Här är "ingången" till mitt pysselhörn :(
 
Och så här ser pysselbordet ut :( så innan jag ens kan börja pyssla tar det minst en
kvart att ens ta mig in o få fram bordet :(
 
Men nu till LO:n
 
Jag börjar med att välja ett papper, jag har valt i storlek 30x30 cm
 
Jag valde ett orangerutigt :)
 
Sen väljer jag några till papper jag tycker passar till kortet o bakgrunden :)
 
Jag valde även en "noteslapp" som jag kan skriva på :)
 
Jag valde två mönsterpapper till!
 
Och när jag skulle skriva texten skrev jag fel......... skit också......
 
.....Men löste det med ett hjärta o några fler hjärtan :P
 
Sen satte jag ditt ett snöre o klistra ditt den på det övriga :)
 
Sen tog jag ett gammalt notpapper...
 
....Och rev av kanterna...
 
....Så det blev så här :)
 
 
Sen satte jag fast allt :)
 
Notpappret satte jag direkt mot bakgrundspapper medans jag satte det andra
på 3Dkuddar så de kommer ut lite
 
Sen stansade jag ut fjärilar me denna stans från "Martha Stewart" (vet ej hur det stavar)
 
Och blommor med dessa stansar med panduro
 
De utstansade blommorna o fjärilarna!
 
Sen la jag ut de utstansade som jag ville ha det!
 
Vissa blommor satte jag på 3Dkuddar och blingade med halvstenar :)
 

Gjorde några streckade linjer...
 
Och satte ditt en spetskant :)
 
:)
 
FÄRDIG!!
Bilden är inte jätte bra då det inte är så himla bra ljus, men även om det inte
är så bra färger så kankse ni får lite insperation iallafall :)
 
Det var allt för mig, hoppas ni gillar det :)
 
Över o Ut!!!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag kommenterar inte övervåningen:).Lo blev fin. Jag är inte ett dugg förvånad att det blev i oranget o grönt. Puss o kram

Svar: Nej gör inte det, jag orkar iallafall inte ta tag i det ;) hehe! Klart det blev dem färgerna, annars vore det konstigt va?? puss <3
Erika S

2012-12-11 @ 16:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0